אחד המקומות הטובים והיעילים ביותר לפרסום ושיווק הוא הפייסבוק. אם פעם אמרו על המכורים למחשב שהם חיים באינטרנט, היום אומרים שהם חיים בפייסבוק. לכן כל חברה, קטנה או גדולה, מקדישה חלק גדול מהקמפיין שלה לפרסום באמצעות כתיבה שיווקית בפייסבוק. לפרסום ברשת החברתית יש דרכים שונות. לפעמים רצוי שהטקסט יהיה קצר וממוקד ולפעמים מוטב שיהיה מפורט יותר. בסופו של דבר חשוב להשקיע מאמצים בסידור התוכן. עריכת תוכן לאתרים יכולה להיות המפתח להצלחה או כישלון במקרה זה.
מודעות ממומנות
כמו בגוגל, כך גם בפייסבוק אפשר להריץ קמפיין של מודעות ממומנות ולשלם פר לייק או קליק. במקרה זה המודעות צריכות להיות קצרות וקולעות למטרה. משפט אחד או אפילו כמה מילים. מגילות לא יגרמו לאף אחד לעשות לייק או להיכנס לדף אליו מפנה המודעה. בניגוד למודעות הממומנות של גוגל, כל מודעה בפייסבוק מגיעה עם תמונה. התחילו את הקמפיין עם תקציב קטן ובדקו איזה תמונה גורמת לאחוז המרה גבוה יותר. איזה טקסט מושך יותר גולשים ואיזה שיפורים כדאי לעשות בהמשך הדרך.
כתיבה שיווקית למבצעים
הלייק הוא המלך בפייסבוק. בעזרתו אפשר להפיץ מסרים כמו וירוס ברחבי הרשת החברתית. מה שמוביל בסופו של דבר ללייק הוא תוכן איכותי, עריכת תוכן ע"י איש שיווק מנוסה תועיל במצב זה. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג לייקים חדשים היא בעזרת מבצעים בלעדיים רק לחברי הפייסבוק. כאשר אתם מעלים מודעות בדף העסקי, הסבירו לגולשים שרק הם זכאים להנחה. אל תגזימו בכתיבה - עשו זאת בצורה חדה וברורה. למשל: "מבצע רק לחברי הפייסבוק - 20 אחוז הנחה על כל קולקציית החורף".
עריכת תוכן בפוסטים ארוכים
סיפורים אישיים ברחבי הרשת תופסים תאוצה בשנים האחרונות. אלה יכולים להיות סיפורים נוגעים ללב או סיפורים מצחיקים. כדי לגרום לגולשים להזדהות עם החברה או הלקוחות שלכם, העלו מידי פעם סיפור מעניין שקשור לתחום. כתיבה שיווקית באינטרנט במקרה כזה לא ממש נדרשת, אבל מינון זעיר לא יזיק בסוף הפוסט. תנו לסיפור לעשות את העבודה. סיפור שקשור לתחום בו אתם פועלים. משהו שיגרום ללקוחות לחייך ולהרגיש שאתם לא רק רוצים לדחוף את המוצרים שלכם אלא פשוט לשתף את הלקוחות בחוויות שונות.
מעוניין בעיצוב אתרים יצירתי? לחץ כאן.